pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pátek 21. srpna 2009

Sofi v bavlnce


Sofi má téměř 15 měsíců a poprvé okusila, jaké to je mít prdelku v bavlnce. Popravdě, měla jsem obavy, co řekne na to, když místo štíhlé pampersky dostane dvě objemné látkovky. Překvapila. Je spokojená.

Sortiment látkových plen je neskutečně obsáhlý. Než jsme se vybavili prvními kalhotkami, tak jsem šla na radu k Bráně k dětem. Poradili, povzbudili a my nakoupili kalhotky a bambusovou plenu.
Používání látkovek je jednoduché, stačí troška cviku. Plenku posléze stačí vyprat, žádné žehlení se nekoná. Odměnou je neopruzený zadeček batolete, obrovská úspora odpadu a peněz.
Momentálně studuji šití plenek a kalhotek na netu, žel jen teoreticky. Zkusím poprosit Dádu o praktickou část a jsem zvědavá, co vytvoříme.

Na jednu stranu mě mrzí, že jsem tajemství látkovek neobjevila už dříve. Je to jako se vším. Implantovat myšlenku nejde a na určitá rozhodnutí je potřeba čas – byť jde jen o látkovou plenu.

Žádné komentáře: