pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

středa 24. března 2010

vše o jaru

Je to paráda cítit ve vzduchu jaro. Motivuje mě to k činnostem, ke kterým mám často odpor - úklid, žehlení... Tak jsem jarně uklízela. Nebyla jsem na to sama, Fíková mi řádně pomáhala. I na Sofi je vidět radost z jiného stavu přírody. Obdivuje každou sněženku, zpívání ptáčků..Občas bych chtěla zastavit čas a tu její radost konzervovat na horší časy :)
Jarní idylku mi kazí oční, kam zítra Sofi musí jít. Ke všemu jde s tatínkem, což není problém, jen mám obavy, že se ke mě dostane pouze část informací od paní doktorky. Když pominu, že Fíková urputně /napsala bych břečí, ale je to spíš jekot/ huláká na celé kolo zahlédne-li bílý plášť, tak na očním jsme naposledy čekali několik hodin. Nyní změnili systém a jsme objednaní přímo na čas. Leč nedelám si iluze. Budou jí rozkapávat oči, tak to nebude na chvíli.


7 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Rozkapavání oči je nepříjemné, držím palce, ať to zvládnete. A s tím jarem souhlasím, je to super:-)

beeuskaa řekl(a)...

držím pěsti!!!

danialexi řekl(a)...

Nu, kapání do očí nemám ráda ani jako dospělá, ale přežiju, takže Sofi se nedivím. Držím pěsti.

Jo a asi jsem ještě tak trochu dítě, protože se zastavuju s nadšením nad kdejakou kytičkou, kosem, kafkou, sojkou, sýkorkou a tak dále. Jsem schopná se uprostřed ulice zastavit a civět na dvě straky, jak si povídají :-) Jaru zdar.

Andrea řekl(a)...

Sofince držím palečky..

Lucka řekl(a)...

Dekujeme :)
prekvapive se nakonec nekapalo. Vypada to, ze si priroda poradila a oci se ji zlepsily. Jeste pujdeme na jednu kontrolu v zari. Mam radost :)

Miška řekl(a)...

Lucko,tak to jsou dobré zprávy :-) .Gratuluju!!!

Katka s Nancy řekl(a)...

Tak to gratuluji ke zlepseni.
Take musim objednat Neny na ocni, ale jenom k petilete kontrole