pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

středa 2. června 2010

Prší, prší


Přesto, že počasí nám nepřeje, tak bylo nutné vykonat návštěvu pojištovny. Bylo třeba zvýšit pojistku na dům kvůli rekonstrukci. Každá taková návštěva úřadů s Fíkovou bývá "zábavná".

Ještě včera jsem měla krásný plán, jak to zvládnu dopoledne společně s Vaškem. Jenže můj drahý se vrátil z práce ve tři hodiny ráno / zde některé mé milé kamarádky podotknou, zda jsem si zcela jistá, že v práci byl, že tu kombinézu si mohl lehce ušpinit i před domem :))) / a tak celé dopoledne prospal.
Odpoledne musel opět do práce, tak nás alespoň přiblížil k centru. Což není zanedbatelné, pršelo hodně a každý ušetřený krok v dešti s Fíkovou je výhodou.

Na pojišťovně se asi něco slavilo. Nechci úřednice pomlouvat, ale kdykoliv na úřady zavítám, tak vidím zákusky a kafíčko. Dnes tomu nebylo jinak.
Po hodině vyřizováni to Sofi už vůbec nebavilo, byla umlčena zákuskem -jsem ráda, že si o něj neřekla sama :))

Úkol jsme splnily. Na Mendláku jsme potkaly Adi a Albi, tak se holky mohly pohoupat. Já alespoň nemám černé svědomí, že Fíková strávila odpoledne jen po úřadech.

Na oslavu si večer dám dvojku červeného.

Doufám, že Vaškovi toto náročné období brzo skončí a já Fíkové nebudu  ukazovat spícího tatínka :)))

2 komentáře:

Aranel řekl(a)...

Jen jestli to jsou opravdové kámošky, jestli ovšem není myšleno v legraci. Bude líp

Lucka řekl(a)...

Aranel :)))))
tak bych se já dozvěděla, až jako poslední :))