pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 10. ledna 2011

svatební salon

Naši kamarádi se po mnoha letech konečně domluvili, že zlegalizují svůj vztah. A jelikož ke svatbě jsou třeba i šaty, tak jsme se v sobotu dostaly do jednoho velkého svatebního salonu.
Překvapilo mne, jak je salon veliký a kolik personálu se tam pohybuje. V takovém centru jsem ještě nikdy nebyla, tak pro mě bylo všechno nové. Slečna na recepci nás upozornila na velké množství klientek před námi, a varovala nás, že můžeme čekat i dvě hodiny. Naštěstí se tyto předpovědi nevyplnily.
Hned za vstupními dveřmi mě pobavil plakát na konání kurzu pro nevěsty  - je neskutečné, na co vše jde vymyslet kurz :))
Slečna, která se mé kamarádce věnovala byla moc šikovná a tak netrvalo ani moc dlouho a šaty byly vybrány.
Na to, že jsme tam strávily několik hodin, tak jsme si to užily a to i Fíková. Vedle zkoušecí kabinky byl box s různými pompadůrkami a kabelkami, Sofi se moc líbily.

Po nějaké době Sofi objevila dětský koutek  se stojanem na malování, tak jsme o ní ani nevěděly. Příjemná slečna recepční jí pustila i krtka. Řekla bych, že zrovna Sofi by nevadilo, kdybychom se zdržely ještě déle.
Mimo svatebních šatů jsme vybraly i další šaty, boty, doplňky, prošly spoustou katalogů.

Užívala jsem si roli rádce. Mám ještě čerstvé vzpomínky na naši svatbu, která ač byla krásná, tak to zařizovaní, které k tomu patří, není zrovna mým koníčkem.

4 komentáře:

Aranel řekl(a)...

Naprosto souhlasím a chápu movitější nevěsty když vloží starost o vše svatebnímu poradci. Mají pak dostatek času na sebe a svůj zevnějšek. A hlavně nevstupují už do manželství utahané ale odpočaté si užijí první novomanželskou noc :o)

Andrea řekl(a)...

A mně se zase líbila ta moje tajná aobyčejná..ale asi to bylot ím,že jsem si brala mého prince vyvzdorovaného:-)

danialexi řekl(a)...

Svatbu bych si organizovat teda nenechala nikým, ale kdybych si znova měla vybírat šaty, tak bych si jich vyzkoušela mnooooohem víc, abych si to užila. :-)

Lucka řekl(a)...

neznám nikoho, kdo by si celou svatbu nechal zorganizovat - asi máme málo movité kamarády :)))

ať už tak či tak, důležité je, aby si to budoucí manžele užili