pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

čtvrtek 15. září 2011

takový krátký povzdech

Vesnice je vesnice a měla bych si zvykat. Lépe řečeno, spíše jsem si odvykla. Cestou do obchodu se dozvím, kdy naše děcko ve školce řvalo, co nejedlo a bonusem dostanu rady, jak Sofi vychovávat :))
Asi bych se měla nad sebou zamyslet a vzít si rady k srdci.

Musím říct, že paní učitelka ve školce má můj hluboký obdiv. Naše Sofka to zkouší vytrvale, ono by přece nebylo špatné, zůstat s maminkou doma. Když se jich tam takových sejde povícero, musí to být náročné. Asi bych se jí měla zeptat, zda také dostává rady :))))

Sofi, ač je normálně mluvná, tak o školce toho moc nenamluví, nebo jen tak mezi řečí. Podezřívám ji z toho, že má strach, aby se neprokecla, že se jí ve školce líbí.

a já mám asi málo práce, když se zamyšlím nad takovými "drobnostmi"...

4 komentáře:

Andrea řekl(a)...

je to normální, lucko... ale rady bych nechtěla dostávat..a nakonec je paní učitelka asi ukecaná, když to vědí babky v obchodě, což by být neměla...

my jsme na to zvyklé, že to děti zkoušejí, zvykne si..je to vždycky jiné, je tam řád a není čas jen na ní jako doma..a tebe chápu, že tě to trápí, to každou mámu...za půl roku to bude jiný,pevně tomu věřím.

A ono někdy je to brzy , ty tři roky, já teĎ vidím takovou změnu na některých dětech, co to loni protrpěly, tak jsou letos už fakt v pohodě.

Aranel řekl(a)...

Já můžu srovnávat pouze maloměsto s velkoměstem...a rozdílů podobného charakteru je víc než dost...i když se tuatam v té veliké matičce stane věc, že se jeden nestačí divit...jak je svět malý.
Sofinka přivykne...a ty najdi zpřízněnou duši :o)

Lucka řekl(a)...

Andy, paní uč. nemusí nic říkat, ta školka je hodně průchozí, stačí poslouchat..

každopádně tě obdivuju, já bych toto řemeslo dělat nemohla..

Amelie řekl(a)...

Neboj, bude líp. A já jsem chtěla ve školce pracovat, nepoštěstilo se.