pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pátek 28. října 2011

Na hradě

Vašek tento týden měl hodně cestovní. Ve středu jel do Liberce, tak jsme se s nim svezly do Brna za Jančou.
Program jsme měly nabitý.
Startovaly jsme v Klafe. Tuto kavárnu mám moc ráda. Takových, kdyby bylo víc...


Z Klafé jsme šly na Kraví horu, kde je park, různá hřiště a hlavně hvězdárna. Hvězdárna se nyní opravuje, a již nyní je vidět, že rekonstrukce je velmi povedená.
Na hřišti se vyřádila nejen Sofi :)


Podzim vybravil přírodu do sytých barev, až oči přecházely.



Na Špilberku je výstava Bořka Šípka, na kterou jsem se vydaly. Sklo bylo krásné. Ještě více mě však upoutaly prostory, ve kterých se výstava konala. Šlo o opravenou gotickou část Špilberku.

Sofi měla milion dotazů ohledně princezen, vězení.. A Karolka rozdávala úsměvy na všechny strany.


pod hradem je hřiště - jak jinak, než v podobě hradu


Park pod Špilberke je kouzelný. Na fotce má jeden strom svetr, najdete jej?


Vůbec nám nevadilo, že jsme místy zmokly. Výlet to byl vskutku povedený.
Po dlouhé době jsem v Brně nebyla pouze nakupovat či něco vyřizovat.

Už teď se těším, na další výlet, ten už bude v adventním čase.



5 komentářů:

danialexi řekl(a)...

Hřiště nádhera, miluju hřiště. :-) Tobě to s Karolkou moc sluší. A barevný svetr na stromě jsem zahlédla. U nás jsem to taky viděla a dumám, proč se to dává, nějaká ochrana?
Podzim je krásný, miluju jeho barvy.

Lucka řekl(a)...

Lexi, nemám ponětí, proč tam ten "svetr" je, třeba někdo bude vědět.

V brně Vám ráda udělám průvodce :)

Unknown řekl(a)...

Váš blog je skvělá líbí se mi to, čekám na svou přítomnost na mém blogu http://skrtu.blogspot.com

Andrea řekl(a)...

Svetr se mi líbí..a ty s Karolínkou ještě víc

Amelie řekl(a)...

pěkné fotky, sluší vám to. Hřiště holky milovaly.