pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

úterý 28. února 2012

zase moc přemýšlím

Když se Dalajlámy zeptali, co jej nejvíce překvapuje na lidstvu, odpověděl: „Člověk. Neboť obětuje své zdraví, aby vydělal peníze. Pak obětuje peníze, aby získal zpět své zdraví. A dále, že je tak úzkostlivý ohledně budoucnosti, že si neužívá přítomnost; následkem čehož nežije v přítomnosti, ani v budoucnosti; žije, jako by neměl nikdy umřít a pak umírá, aniž kdy skutečně žil.“.

vidím to dnes a denně. Umění radovat se z maličkostí. 
Ví se o mě, že jsem nenapravitelný optimista, stále si myslím, že pesimismus k ničemu není.
Abych se nezbláznila docela, tak nesleduju zprávy - stačí mi to, co vidím na netu.

Mám radost, když 
  • Vašek přijede z práce a vidí holky ještě vzhůru
  • vidím, jakou má děda radost z nového kabátu do divadla 
  • se dostanu kamkoliv a výlet
  • můžu jít někam bez dětí :)
  •  můžeme jít někam všichni
  • mám radost z kde čeho :))

Jen teda Karolka se odmítá přidat a hlasitě tu huláká: NENENENENENEEE

včera byl nádherný slunečný den, stříhali jsme stromky. Jak to tak vypadá, dneska budeme bobovat..


7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Moc hezke, Lucie, at ti to vydrzi naporad ;)
J.

Emily řekl(a)...

Moc se mi to líbí, taková zastavení a uvědomění si těch pravých hodnot jsou v životě moc důležitá.
Já ovšem momentálně zažívám intelektuální temno. Dva mozky, no. Ale užívám si, s Matýskem povídáme každé ráno před vstáváním. Miluju ty chvíle břišního vlnění. Tentokrát už naposledy :o) Ostatní nějak nestíhám.

Amelie řekl(a)...

Já jsem taky optimista a někteří okolo mne to nechápou.

Iva řekl(a)...

Lucko, ani nevíš, jak ti rozumím.Taky se snažím radovat z maličkostí a užívat si to, co zrovna je. Jen tak dál, zůstaň optimista.

danialexi řekl(a)...

Potřebovala bych kus tvého optimismu.

Ale já už asi budu na vždycky taková... no divná. :-)

Lucka řekl(a)...

Lexi, jsem nakažlivá :))

Andrea řekl(a)...

No tak to ti taky závidím..mám to nějak naopak:-(