pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

úterý 10. července 2012

Rychnovsko

Vašek jel pracovat do Letohradu, tak jsem toho využila a jela za kamarádkami na Rychnovsko. Kamarádky jsem neviděla několik let, ještě že existuje mail a mobil :).
Eva byla pohotová, nevadilo jí, že jsem volala den předem, a dokonce si vzala dovolenou. 

Dostaly jsme se do Častolovic. Zámek, minizoo, obora i přilehlý park nás okouzlil. Byly nadšené děti i my. V parku chodila mini prasátka se selátky, kuřátka, zvířátka se dala pohladit. No, ráj pro děti.
Dostaly jsme oběd, svačinu i večeři na cestu, no luxusní výlet.

Druhá kamarádka Míša nás vzala na rozhlednu Osičina. Musím říct, že jsem překonala sama sebe, když sem nahoru se Sofi vylezla - moc se bojím výšek. Výhledu jsem si moc neužila, byla jsem ráda, že jsem dole :)))
Moc děkuju Míše, Evě i její mamince, že se o nás luxusně postaraly a ještě nám udělaly celodenní program.

V plánu je další akce, tak doufám, že to holkám budu moct brzo na Hané oplatit :).

Není to kamarádství báječná záležitost? :)

edit: ve Východních Čechách je opravdu nádherně!!!

7 komentářů:

Andrea řekl(a)...

je:-))Zítra taky jedu

Eva řekl(a)...

Fíkovic,
nemáte za co děkovat, byly jsme všechny tři moc rády, že jste dorazili. Zajímavé je, že i když jsme se opravdu neviděli 2 roky, navázali jsme v hovorech jako by to byly 2 týdny. Dnes jsem se vzpamatovávala z rozhledny, výšky nejsou moje hobby :-) Ale aspoň jsem se tam s vámi odvážila vylézt. Už to byla ostuda, bydlet pár kilometrů od ní a nevydrápat se nahoru :-)
A hrdý východočech ve mě musí na závěr zveřejnit, že je u nás nádherně.

Iva řekl(a)...

Lucko, kdyby jste měli cestu ještě víc na sever- Český ráj je taky nádhernej, tak klidně písni. Myslím, že bych se o vás taky zvládla postarat , i když asi ne tak dokonale...A v Častolovicích už jsem taky jednou byla,kdysi dávno. A líbilo se mi tam taky.

Emily řekl(a)...

No tohle! Moje oblíbená bloggerka je u nás za humny a já o tom ani nevím!
Častolovice jsou náš oblíbený cíl, máme to co by kamenem dohodil a zbytek doběhl.
Tak příště se určitě ozvěte až budete projíždět kolem (udělám jahodové knedlíky:o)

Unknown řekl(a)...

Ahoj Luci, o Častolovicích jsem nedávno četla. U Pavla v knihovně jsem našla knížku Cesta : paměti české aristokratky - biografii Cecilie Sternberg, která v Častolovicích po svatbě žila. Knížku můžem i půjčit.

Lucka řekl(a)...

teda drze nabídek využijeme, hned jak pojedeme kolem :)


Leni, knížki si ráda půjčím

thora řekl(a)...

Da war ich auch noch nie, sieht sehr schön aus.