pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

středa 19. září 2012

Tuto středu

Dnešní den připadá na den, kdy je mi zas o rok víc. 
Ani bych to sem nepsala, ale nedá mi nezveřejnit báseň, kterou jsem dostala :)

Lobře, vše nej!
At je ti furt hej!

Přála bych ti panáka,

ale představa moc neláká
že bys na JIP ležela
z narozek nic neměla.:2)

Zas na druhou stranu...

zase bys po ránu
na vrásky své neviděla
hezká bys byla a stále veselá 

moc děkuju autorce Beeusce

Není nad to, se od srdce zasmát

kytici jsem dostala od muže a dětí, vázala ji moc šikovná paní květinářka Sandra.

11 komentářů:

wlcice řekl(a)...

I tuto středu ti přeju všechno nej, milá Lucko. AŤ se i v dalším roce života můžeš radovat z dětí, manžela a veselých rodinných příhod :-) a výstavních kytic paní Sany :-))

Lucka řekl(a)...

moc děkuju :)

Andrea řekl(a)...

Luci, vše nej a nej..k tomu krásnýmu věku..já bych ho brala:-)

Iva řekl(a)...

I já se přidávám, Lucko, vše nej...

Unknown řekl(a)...

Luci,všechno Nejlepší,zdravíčko ať slouží,dcerky ať dělají radost,manželství ať vám kvete,domeček ať je do zimy hotov :-) Ti přeji.

Lucka řekl(a)...

moc děkuju, holky :)

Blanka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Jana Procházka řekl(a)...

Všechno nejlepší a hodně radosti,zdraví je také důležité a štěstí a blízkým též !

Emily řekl(a)...

Všechno nejlepší! Hodně zdraví, trochu štěstí a nezdolný optimismus! Mějte se tam na té Hané všichni hezky.
Romča
(Kam jsem poslala svůj předchozí komentář, netuším).

thora řekl(a)...

Noch nachträglich die besten Wünsche zum Geburtstag, Entschuldigung für die späten Glückwünsche. Alles Gute.

Lucka řekl(a)...

moc děkuju :)