pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

neděle 28. října 2012

Před - dušičkový víkend

Měli jsme krásný, klidný víkend. 
Vašek pracoval na zábradlí. 
Děda zazimoval kde co. 
Bez babičky bychom umřeli hladoví a ve špíně.
A děti? Děti si užívaly různých dobrodružství. 

V pátek jsme si zahráli s Dádou a Míšou Puerto Rico. Kdo máte rádi deskové hry typu Osadníci z Katanu, tak vřele Puerto Rico doporučuji. Mnoho strategií, mnoho herních zvratů, přitom se dá při hře popíjet víno a debatovat s kamarádkou ;).
 
Musím říct, že jsem nedělala zrovna strategická rozhodnutí, přesto jsem neskončila tak špatně, jako mužští protihráči 8) - (pánové prominou, nemohla jsem si to odpustit :))

V sobotu po obědě jsem se s dětma vydala na Boskovicko. Poslední dobou, když se vydám do těchto nedalekých kopců, tak mě tam zastihne nějaká čina. Již jsem zažila vánici, průtrž mračen, a nyní namrzlou cestu. Naštěští Vašek dopoledne obul našemu autu zimní gumy. 
Moc ráda tímto směrem jezdím, u kamarádů je všude cítit pohoda rodinného krbu.  

Cestou zpátky jsme se zastavily ve Zdětíně na lampionovém průvodu.
Průvod jsme vzaly hopem, byla už zima a Karolínka začala vyžadovat svoji denní dávku spánku. I tak to bylo fajn :)
Nejmladší účastnice Lucinka :)
 Kolem všichni bručí, že bude zima, sníh.
Já jsem ráda. Přijde mi, že se čas trošku zpomalil a dokážu lépe prožít každý okamžik dne :)

Těším se na advent, vůni skořice, svíčky. Snad letos děti zvládnou zimu lépe a nebudou tak nemocné, abychom mohli více ven.

A hlavně, po zimě přijde jaro ;)


5 komentářů:

danialexi řekl(a)...

Deskovky miluju, ale není s kým hrát. :-( Puerto Rico vypadá přesně podle mého gusta.

Lampiony krásné. :-)

Lucka řekl(a)...

Lexi, domluvíme to a zahrajeme u nás. Jen co děti budou méně péče potřebné ;)

Ajka řekl(a)...

to byl príma víkend:-)
Ajka

Amelie řekl(a)...

Deskové hry miluje ELiška, ale není na ně čas. Lampionový průvod mívaly holky rády. A na jaro se taky těším.

Emily řekl(a)...

Hezká reportáž.
Souhlasím! Miluju zimu, nemůžu se dočkat. Taková ta křupavá, slunečná...
Vojta se už ptá, jestli už bude adventní kalendář, když už chumelí...
Pravda, ještě jsme letos nepouštěli draka, snad to ještě doženeme.