pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pátek 7. května 2010

Čas letí..



 


Poslední týden přemýšlím o tom, jak kvete řepka olejka, kaštany, jak čas strašně rychle letí. V neděli to  bude rok, co jsme se s Vaškem vzali a kousek od rozkvetlého kaštanu jsme měli obřad.  Řepka nám dělala křoví při focení.


Mám na naši svatbu krásné vzpomínky.
Tím, že jsme měli skoro roční Fíkovou, tak jsme nechtěli žádné tradiční oslavy - ani jeden z nás si na takové akce nepotrpí.
Obřad byl pod vrbou u rybníka. Kousek vedle se pekl čuník na rožní. Kapela hrála, pivo a víno teklo proudem. 
Ani bílé šaty se nekonaly. Hnědo-zlaté mi ušila Dáda a již jsem je několikrát použila na jiných akcích. S kytkou jsem si hlavu nelámala, výborné místní paní květinářce jsem řekla, že všechno bude jednoduché, tak ať tomu kytku nějak přizpůsobí. 


Na facebooku mám v profilu fotku zlatých holínek. Ty zlaté holínky mi vyrobil můj praktický muž na svatbu pro případ deštivého počasí. Obřad jsme chtěli mít za každého počasí venku, hosté byli poučeni, aby se na případný déšť vybavili. Tak jsme museli jít příkladem. Naštěstí jsme holinky užili jen na focení.


jen ten čas by nemusel tak utíkat....

5 komentářů:

Andrea řekl(a)...

No to je romantika..já furt nevěděla, proč ty holínky..líbí se mi to:-)

Miška řekl(a)...

Leni,holinky mě pobavili :o) .Fotky jsou úžasný,vše říkající .Přeju Tobě,Vám ať to klape dál.A podle mě je dobře,že čas utíká,utík svým tempem.
Mé manželství se od prvních týdnů během let zlepšilo,vyrostlo...Věřím,že to tak má být.

LenkaS řekl(a)...

Tak to byla romantika!! Taky vám moc přeji, ať vám to dobře klape i dál.
Ty holínky jsou supr! :-)

wlcice řekl(a)...

:-) tak to je super- originální a nezapomenutelné...a tak to má být!! ;-) Tak ať vám to spolu klape...nejlépe "nafurt" :-))

danialexi řekl(a)...

Juuu, ty holínky jsou skvělé :-)
A hodně štěstí do dalších let.