pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 12. března 2012

Přátelství na celý život


Po základní škole šla babička do drůbežářské školy do Kojetína, kde zažila kdejaká dobrodružství, o kterých jsem, jako dítě, často slýchávala.
Ve škole si našla kamarádku Aničku a jejich kamarádství vytrvalo i nadále.

babička Vojtěška     teta Anička

Tak jsme přišli k tetě Aničce. 
Ani jedna z rodin neměla tenkrát auto a teta Anička bydlela s rodinou hodný kus od Hané, přesto si navzájem našly čas na návštěvu, což při hospodářství nebylo jednoduché.



S tetou Aničkou jsme v kontaktu dodnes a to díky internetu.
Teta Anička je moc šikovná, čte blog  a často mi i píše. Doufám, že se brzy uvidíme :)

Dobrých přátel není nikdy dost a o přátelství stojí pečovat.

3 komentáře:

Jitka Neradová řekl(a)...

A s tím nelze než souhlasit. Mám ráda ty rodokmenové příběhy:-)

Gabro řekl(a)...

Je to velké bohatství, mít dobré přátele :-).

Iva řekl(a)...

Můj taťka se takhle spřátelil se strejdou Zdeňkem. Dlouhá léta jsem byla přesvědčena o tom, že je to moje rodina. Dodneška (táta už tři roky nežije) si pravidelně voláme.