pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pátek 17. srpna 2012

Se mnou si raději nic nedomlouvejte :) část I.

O víkendu jsme byli na příjemné oslavě naší tety a strýce. Jelikož jsem řídila, tak jsem si zapoměla celou pěněženku, i s doklady, ve Vaškově autě. Sama bych na to přišla asi až v Prostějově, když bych hledala drobné do parkovacího automatu. Vašek si všimnul po cestě do Prahy a zavolal mi to. 

Byla jsem na sebe naštvaná, protože jsem měla domluvenou schůzku s Jančou, která je velmi vytížená, a věděla jsem, že další volný termín dáme až za dlouhou dobu.
Pak mě napadla myšlenka, že by nás do Prostějova mohla zavézt moje máma a Vašek by nás po cestě z práce vyzvednul. Jak jsem vymyslela, tak se i stalo. 

Nakonec to, že jsem neřídila, byla výhra. S holkami jsme si udělaly super piknik na hřišti :)

Žádné komentáře: