pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 20. srpna 2012

z neplánované dovolené v Brodě

Jak jsem již psala, Vaškova práce nás zavála na delší dobu do Havlíčkova Brodu. 


Stihli jsme navšívit výstavu kinetických fontán v muzeu. Byla tam vystavena spousta zmenšenin kynetických fontán, které byly funkční. 
Děti byly nadšené, jak by ne, když byla všude spousta vody. 

Prošli jsem, spolu s dědou Vaškem, celý Brod. Před centrem opravují most. Byla to zajímavá podívaná.

Několikrát jsem vymetli všechna dětská hřiště:
 
Báječně bylo u babičky a dědy na zahradě:

A u Dády a strejdy Luďka byla pohoda, jako vždy :) (doufám, že jim jejich letitou pohostinost budeme moct jednou oplatit)
není to léto báječná doba :)

4 komentáře:

Amelie řekl(a)...

To vypadá skvěle, parádní výlet a holky jsou kouzelné.

danialexi řekl(a)...

A budete v Brodě i v pátek? Nebo spíš teda v okolí? ;-) :-)

A ta výstava vypadá zajímavě, akorát bych tam já to svoje dítě neuhlídala.

Lucka řekl(a)...

Lexi, tento pátek budeme pravděpodobně na cestě do Brodu - kdyby ses tam rozhodla v daném termínu rodit, dej vědět, přijdeme tě podpořit ::D

eL Familia řekl(a)...

V Brodě jsem nebyla, ale je to tam pěkné.
Děti mají na poslední fotce opravdu krásný kočárek. Takový jsem už dlouho nikde neviděla.
Přeju pěkný den, Radka.