pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pátek 8. dubna 2011

Brno

Potřebovala jsem zařídit spoustu věci v Brně. Bylo nutné  obejít obchody a koupit si COKOLIV na svatbu kamarádky, která bude za měsíc. Sofi byla odsouzena nakupovat se mnou. Asi tím, že není zvyklá, tak ji to dokonce i bavilo:
U paní zubařky jsem zjistila, že jsem si celý život špatně čistila zuby. Překvapilo mě, že v podstatě není třeba žádné pasty ni jiných vychytávek, když člověk ví, jak na to. Stačilo změnit techniku a ten rozdíl je obrovský. Doufám, že nadšení mi vydrží :). A moje pusa bez kazů taktéž. 

Z Brna jsem si dovezla koupací kyblík na miminko. Už jsem ho měla na Sofi. Zkušenost se hodila, když kyblík chyběl, tak jsem byla schopná koupat i v umytém kyblíku stavebním :) a nebylo třeba napouštět vanu.

1 komentář:

Andrea řekl(a)...

taky to neumím a myslím, že mi to ani pořád nejde:-(