pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

neděle 27. listopadu 2011

když se něco plánuje

od září byla naplánovaná návštěva babi a dědy z Brodu. Holky byly pořád nemocné. Zejména s Karolínkou se to táhlo, tak pan doktor udělal výtěr z nosu a v pátek, kdy už měla horečky, přišel verdikt - masivní bakteriální invaze. Karolka byla špatná, už dvě noci toho moc nenaspala. Hned jsem volala do Brodu, jaký je stav Karolky. Babička, jako správná babička a lékárníce, se infekce nezalekla, že s dědou v sobotu přijedou. 

V pátek mi logistiku ATB ztížila zkutečnost, že nikdo nebyl doma a já nutně potřebovala, co nejdřív nasadit ATB Karolce a vyzvednout Sofi ze školky. Naštěstí jsou také kamarádi, a to tací, že neváhají opustit kancelář, aby pomohli nebohému dítku - Veru moc díky. 
Další kamarádka z vesnice vyzvedla Sofi ze školky, ještě to vzaly procházkou - Janí díky. 
Bez kamarádů ani ránu. 

Říkala jsem si, že Karolka hned v pátek dostane ATB a brzo se jí uleví. Opak byl pravdou, následovaly další dvě noci s horečkami. 
Babičky a dědečkové vzali Sofi na výlet na Napoleonskou  bitvu. 

 Třetí řada sedašek se hodila velmi :))

Bitva prý byla  báječná 
Měly se konat velké oslavy - babička Maruška, děda Luboš a Vašek slavili narozeniny, leč s Karolkou to na žádné velké slavení nebylo, přesto i na dort došlo.
Korunu tomu nasadila moje máma, které vadilo svítící slunko do očí - závěs máme pouze v ložnici.


Jedno jaké brýle, hlavně, když pomůžou.

Karolka snad bude lepší, ukáže tato noc, jinak budeme muset změnit antibiotika...

4 komentáře:

K*A*C řekl(a)...

At je brzo lip!!!

Unknown řekl(a)...

Luci,to je mi líto.Přeji malé co nejdřív brzké zotavení.
A babička v lyžařských brýlích vypadá úchvatně :-) .

Amelie řekl(a)...

Kéž by antibiotika brzo zabrala. Ty brýle jsou super:-)

Andrea řekl(a)...

babi je náhodou super..poradila si...a atb snad už zabraly...