pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 21. listopadu 2011

O Ježíškovi

Ptala jsem se Sofinky, co by přála od Ježíška.
Sofi mi začala vyjmenovávat: kolo, pejska se zlomenou nožíčkou (ať žijí reklamy v bedně), houpacího koně, kuchyňku co má Adi, stáje s koníky, sponky...
Zastavila jsem ten tok přání a říkám jí, ať popřemýšlí, že Jěžíšek donese jeden velký dárek, tak co by si přála.
Fíková chvilku přemýšlela a pak mi povídá: Ať to Ježíšek donese všechno, že ona si to už přebere.... :))


Ježíšek už představu má. V čem naprosto tápe je nějaká milá, vtipná knížka, kterou by Sofi ocenila. zatím u nás vede Aprílová škola od Žáčka a Káťa a Škubánek. Pokud by jste věděli, tak Ježíškovi poraďte :)



Naštěstí Karolka tak složitá přání nemá :). Dneska se 2x sama otočila, tak máme radost z pokroku.

3 komentáře:

Amelie řekl(a)...

parááda, gratuluji k otočení a dárečky určitě vyřešíte ke spokojenosti všech.

Andrea řekl(a)...

my milujeme knihy jako takové..momentálně vede Karkulín ze střechy:-)

danialexi řekl(a)...

Gratuluju k přetočení. :-) Jo a škoda, že nevyšla návštěva, sponky tu pro ni mám. :-)