pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

úterý 2. února 2010

Cvičení dětí a maminek

Dnes jsme po dlouhé době byly se Sofi venku dál, než okolo našeho domu. Jely jsme do Orlíčku na cvičení maminek a dětí. I když jsme zrovna byly ve skupině, kde byla dítka tak o rok starší, vůbec nám to nevadilo. Fíková s Aduš a Baru se vyřádily.
Od příští středy budeme chodit pravidelně. Kvůli nám založí novou skupinu dítek, která budou obdobně stará jako Sofi, Adrianka a Barunka. Čekala jsem, že cvičení bude obdoba Sokola, ale byla jsem mile překvapena. Mladé instruktorky měly plno nápadů, které hned realizovaly a naše dítka byla nadšena.
Máme sice hodinu těsně před polednem, tak musíme táhnout i kočárek, jelikož zpáteční cestu by Fíková nedala. Ale na druhou stranu nám dítka po hodině usnou a když to počasí dovolí, třeba jako dnes, tak se můžeme projít a popovídat si :)

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

ještě bych ten závěr doplnila: "a dát si oběd a dvě deci(možná i několikrát dvě deci :-)"

Lucka řekl(a)...

můj žaludek to ještě nezvládal :)))
Každopádně není nic lepšího, než relax u dvojky vína, když děti spinkají :)) as´sluníčko svítí:)

Andrea řekl(a)...

Závidím..já už si po týdnu připadám zralá na důchod:-) tak relax. pokec, to by mi bodlo