pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 1. února 2010

Molly

Moje teta Maruška a strejda Mirek mají štěnátko. Jmenuje se Molly. Už když mi teta psala mail, že si pojedou pro pejska a zmínila, že se bude jmenovat Molly, tak se mi vybavila "Nepotopitelná Molly Brownová". Hned jsem tetě psala, že pokud Molly dostojí svému jménu, tak to bude temperamentní psí slečna.
Molly jsme už mohli pomuchlat a pohrát si s ní. Je to krásná chlupatá koulička, která svému jménu rozhodně ostudu nedělá :).

4 komentáře:

Jitka Neradová řekl(a)...

I přes fotku bych se s ní pomuchlala. Je krásná:-)Co krásná, nádherná:-) Určitě přinese plno radosti:-)

Andrea řekl(a)...

Molly aHolly, vy to máte takové srovnané:-)

Jitka Neradová řekl(a)...

:-) Tak to mě vůbec nenapadlo:-) Andy má smysl pro rým. Tak jako tak, Holly i Molly jsou frajerky:-)

Lucka řekl(a)...

no je fakt, že kočka před Holly byla Betty a pes Rocky - nějak jsme si zvykli, že jméno končí na Y - alespoň to můžeme v hanáčtině komolit :D
Ale Molly je náhoda, to je pejsek tety ;)