pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 15. února 2010

Dopolední zábava

Fíková je protivná. Nic ji nebaví. Tak jsem ji potřebovala zabavit. Dělaly jsme těsto na nudle a poté jej i válely. Jak vypadala kuchyň komentovat nebudu. Každopádně účel to splnilo. Stojí za povšimnutí ta láhev od sirupu. Váleček mám jen jeden, tak jsem musela trošku improvizovat, páč Sofi ten svůj váleček nechtěla dát z ruky :))
Jakmile usne, tak se vrhnu na Mont Everest prádla

3 komentáře:

Jitka Neradová řekl(a)...

Není nad kreativní přístup k vaření. Ale malou kuchařinku to zjevně baví, šikulka:-)

Andrea řekl(a)...

Ci máme śárče..pešu furt...jedině tak je zabavitelná na delší dobu..velkým to nevadí:-) myslím že naopak..mont everest budu zdolávat dnes při trapné ordošce.

Lucka řekl(a)...

Vašek ordinaci říká : Ohrada :)))
já nekoukám, kouká moje máma ;)