pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

sobota 27. února 2010

Zahradníkem

Celou zimu jsem trénovala farmaření na facebooku, dnes jsem zahradničila na ostro.
Ráno jsem nemohla dospat, tak už okolo osmé jsem zuřivě nakupovala v zahradnictví. Nějaká semínka jsem měla z loňska, nějaká jsem dokoupila. Mým snem je mít levandulové políčko. Letos budu ráda, když to bude levandulový záhonek :)))
Když už jsem si udělala takový nepořádek v bytě, tak jsem přesadila i některé kytky, které po tom již zoufale volaly. Nejsem moc dobrý zahradník. Potřebuju "blbu-vzdorné kytky", jež vydrží mou péči. Zaslechla jsem i názor, že pro mě jsou vhodné pouze umělé nebo kaktusy - jsou to čiré pomluvy ;)


4 komentáře:

Andrea řekl(a)...

na farmě ti jde tak trochu víc samo..ale tady bude radost větší.. a ta vůně...FB nevoní:-( a vašek ti může zpívat: ty jsi má...

Lucka řekl(a)...

Andy :))))
nj jen se bojim, ze pri caste frekvenci cestovani, mohou kytky uschnout :D

Michaela řekl(a)...

Tak jsem si dnes koupila cibule sazečky.. :) a zítra jedu pro zeminu a nějakej ten kastlík, nějaké mám ale není jich mnoho.. tak mi drž palce. I semínka nějaká mám ;) pak taky vyfotím :)

Michaela řekl(a)...

Tak jsem si dnes koupila cibule sazečky.. :) a zítra jedu pro zeminu a nějakej ten kastlík, nějaké mám ale není jich mnoho.. tak mi drž palce. I semínka nějaká mám ;) pak taky vyfotím :)
Velchi