pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

neděle 14. února 2010

Vaření a já

Ne, že bych neuměla vařit. Když nechybí dobrá vůle uvařím témeř vše. Přesto je o nás známo, že u nás vaří raději Vašek. Baví ho to víc, má trpělivost, rád si s jídlem pohraje.
Dnes jsem se překonala. Vařila jsem bramborové klouzáky /upozorňuju, že ze strouhaných brambor/, s uzeným masem a kysaným zelím. Sice jsem se pěkně vztekla, když se mi první klouzák ve vroucí vodě rozpadnul, ale posléze jsem konzistenci vychytala a jídlo se stalo jedlým :))
Toto musím uchovat pro potomky - mockrát to nezažijí....


7 komentářů:

wlcice řekl(a)...

První odstavec podespisuji bez výhrady :-))...máme to stejně ;-)

ale na klouzáky bych se taky chytla!! ;-)

Miška řekl(a)...

Mňáááám to vypadá opravdu mňamózně!!!Nechceš mi jich "pár" poslat :-) ?

Gabro řekl(a)...

Hmmm, dala bych si! Nebyl by recept?

Lucka řekl(a)...

Děkuju. Jeden kamarád mi napsal, že to vypadá jak již jednou požité :))))
nj, je to takové jídlo z jednoho hrnce.

Miško, klidně, máme toho kýbl :)

Gabro, recept pošlu, jakmile odchytím druhou babičku. Má lepší recept na kluzáky.

Kysané zelí máme od babi ze Studence, tak o obdobná jídla u nás není nouze.

Katka s Nancy řekl(a)...

Jeee,... tak to bych si dala hned, ... mam rada takove jidla

Andrea řekl(a)...

Hmm..cci takového vaška..a tímhle byc se byla ochotná přežrat!

Lucka řekl(a)...

vyřídím mu to :))))))))